środa, 9 maja 2012

Smoothie bananowe z nutką jaśminu

Od dawna jestem fanką zielonej herbaty, jej smak i zapach zawsze działa na mnie pobudzająco i dodaje energii. Jakiś czas temu odkryłam zieloną herbatę Irving z płatkami jaśminu i zakochałam się w jej delikatnym aromacie, od tamtej pory pozostaje ona moją ulubioną. Co przygotować na akcję z jej wykorzystaniem, kiedy za oknem pełnia wiosny? Odpowiedź jest prosta- coś zdrowego, lekkiego i orzeźwiającego, czyli smoothie. Smoothie to schłodzony deser/napój na bazie świeżych owoców. Ja wykorzystałam banany i napar ulubionej herbaty- efekt przepyszny! Przepis dodaję do akcji Z herbatą Irving w roli głównej.




Składniki (na 4 porcje):
  • 300ml schłodzonego naparu zielonej herbaty z płatkami jaśminu Irving (z 3 torebek)
  • 2 banany
  • 8-12 kostek lodu

Banany dobrze schłodzić, wrzucić do blendera i zmiksować. Dodać herbatę oraz lód, zmiksować, do uzyskania gładkości. Podawać zaraz po przyrządzeniu z listkami świeżej mięty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz